första april

heheeej
sitter här ute i solumshamn med åsa ahlström, även kallad storstadsbruden. Vi tääänkte baka påsk cupcakes, men mamma bah jag håller ju på med lasagneN wäwäwäää så de blev inte nåt med de nu iallafall... Så nu tänkte vi göra nåt annat kreativt som att syyyy tex.

ohohohoo

JAG FICK MIN DREAMDRESS IGÅÅÅR!!!!!!♥

mamma hade firrraat den!:)
Den passar perfeeekt och är lika fin på riktigt som på modellen, heelt sjuuukt fin iaf. Synd bara att mina ben är bleka som ingen annans...Får väl gå ut och sätta mej i vårsolen en stund innan skolavslutningen.



brb ska vara kreativ med åse

hejdåå♥

Kommentarer
Postat av: Malin T

Är det någon som kan fixa, så är det din mor. Du kommer vara vacker som en dröm på avslutningen. Kram

2010-04-01 @ 20:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0