saknad: nokia n97




1. den som har tagit min telefon måste vara otroligt o omtänksam, och dum och.. aa precis.
2. den som har tagit den har förhoppningsvis dåligt samvete.
3. hoppas att den som har tagit den blir påkörd av och sen uppäten av en björn.
4. jag kommer inte ha några nummer kvar (känn dej inte dissad, ifall jag inte hör av mej)
5. de är typ omöjligt att nå mej
6. för att MITT nummer finns typ inte kvar
7. jag är arg, rawwwrrr 
8. hatar den som tog den
9. bitch

10. den som ser nån som har en vit ny nokia n97 kan ju säga de till mej. (ring inte)


Kommentarer
Postat av: Malin T

Förstår din besvikelse/frustration/ilska över att någon stulit din mobil. Hatar när personer inte kan skillnaden på mitt & ditt.

Vad överraskad personen skulle bli om den blev överkörd av en björn:-))

2010-04-24 @ 21:14:56
Postat av: Blogg.se

test

2010-04-26 @ 09:20:38
URL: http://blogg.se
Postat av: Emms

Tahha idiot :D de va påkörd av en bil SEN uppäten av en björn, haha :D

2010-05-02 @ 17:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0