nyklippt

en fågelviskade i mitt öra att de inte gick att kommentera på min blogg...hmm, jobbigt läge. Jag har ingen aning om vad som är fel men ska försöka få det att fungera, på nåt sätt.

Alla minns väl då Robyns Be Mine spelades heeela tiden heeela sommaren för några år sen. de kanske var 2006 eller nåt sånt...iaf nu har hon en ny låt - Robyn – Fembot som enligt mej är riktigt bra, kanske sommaren 2010? den ligger redan 4a på tracks. wooow

igår klippte jag mej.... ungefär en decimeter kortare än innan, KORT med andra ord... Det behövdes för jag hade hittat mitt typ första kluvna hårstrå för nån vecka sen.   
             
hahah ful bild..men den enda jag hade på nyyyyhåre                                                                                              



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0