sky is the limit

                                
hejheej
här sitter jag och gör absolut iiingenting.
men jag skulle verkligen behöva packa klart fjällväskan för imorgon så åker jag! wäwäää:''(
Nämen, de blir säkert bra.



Imorse så hade jag lust att prova nåt nytt..Som att använda blåeyeliner istället för vit! Wow, man känner knappt igen sig själv, sån skillnad blir de

1) dra ett hårt sträck längsmed övrefransraden med en kolsvart kajal.
2) Pensla Dipliner(svart) ovanpå kajalen.
3) lägg ett tunt lager kajal under nedrefransarna.
4) Måla så mycket färgad kajal du kan innanför nedrefransarna som möjligt. För att det ska hålla längre så kan du dutta en bomullspinne över kajallagret och sen måla dit ännu mer.
5) MASSOR med mascara!
    Voilá! 



                           




lyssna på de här om du vågar misformusic 



                                                                                                         later lovers♥


Kommentarer
Postat av: Elin

Såå vackert!!

2010-04-07 @ 23:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0