102502

RIP, Alexander McQueen.

Hur kan man begå självmord, när man har begåvning som honom!? Jag är knappast ensam om att vara chockad och undrande varför han gjorde som han gjorde...
Helt sjuuukt, jag skulle leva livet fullt ut! Tills livet tar slut på ett "naturligt" sätt.

Den 11 Februari hängde 40årige McQueen sig, i hans lägenhet i London. Han hade sagt typ, "jag har blivit less på mode, jag hatar mode..." Till en av hans vänner. En annan källa säger att det nyss hade tagit slut mellan han och hans pojkvän.  Snacka om att ta det hårt, vad det än var.


Här en av han sista kreationer som visats. (Denna visades på ready-to-wear Spring 2010 visningen)



Kommentarer
Postat av: inte åse iaf

intressnklubben antecknar

2010-02-25 @ 19:57:24
Postat av: rip

men guuuuud va sorgligt, jag dör!

2010-03-02 @ 21:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0