jakten på nya badkläder

seriööööst, fett tråkigt när alla har likadana bikinis från hm härnösand... De fanns en fin som jag tänkte köpa därifrån, men jag bah, nä pallar inte prova nu brb...nu är den slut i min storlek så forget it ida.

nu har jag kollat på asos, dom har typ 1000 olika, så ingen borde ju ha en likadan.. Inte för att de gör nånting egentligen men de är bara så tråkigt.
jag köpte en blommig baddräkt förra sommarn, den är asfin men lite för kort...(jobbit läge) baddräkt är så bra, man kan ha dom som body till vanliga kläder, man slipper visa sina magrutor, och dessutom så äre ju snyggt också! Bara man inte har en ful...

den här hittade jag på asos - http://www.asos.com/Asos/Asos-Body-Con-With-Mesh-Insert-Swimsuit/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1036978&cid=2238&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=Black

 hur fin?
liknar julien macdonalds från RTW SS2010kollektionen..
något att älska


eller kanske hellre en bikini? (i svart/ marinblå)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0