love is in the air

ÅÅH, bröllopet! Du vet nog vilket...Daniel & Victorias. Kollade på uuungefär hela igår. Mest för de fina klänningarna...Men Victorias?? Jag trodde att hon skulle se ut som en barbieprinsessa så jag blev  liite besviken. Visst den hon hade va fin, men jag hade väntat mig massor med tyll och sagoprinsess influenser.
En av höjdpunkterna på bröllopet måsteeee ju ändå ha varit brudgumenstal?! http://www.youtube.com/watch?v=2g7g8SwzejY sååå sött.


Min helg har inte varit lika romantic som deras. ska inte avslöja för mycket här men...Den prins som inte vågar, kommer snart vara chanslös!


Happp, nu äre sista timmarna på den här veckan... ärlikamed att de är 9 veckor kvar på lovet...Den här veckan har jag inte hunnit med något roligt alls. Eller roligt, aa, typ. Det har ju varit dåligt väder såatteeh.. Har taggat inför solen istället helt enkelt. Fyndade en huge solhatt, och ett par heta skor på h&m. Billigt värre!
På lindex hittade jag förvånande nog ett par jeans som verkligen känns rätt i sommar. Bilderna kommer senare..(mamma lånade min kamera (där bilderna är) och jag har inte fått tillbaka kameran)..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0