sjukt trött..

..så nu tänker jag göra mej klar för att sova & packa fotbollsväskan tills imorgon. (för att jag inte hinner imorgon)

Imorgon väntar en redovisning, på ett grupparbete om Lappland. Jag har inte pluggat nånting...Men vi ska bara visa ett collage och ett skåp så atteeeh..de borde gå bra ändå..för jag är ju så duktig
däremot kommer de nog gå mindre bra på matteprovet...

Jaja, de är ju bara 5 dagar kvar. De borde jag orka. 

fattar inte varför så många läser min blogg, jag skriver bara massa tråkiga saker om mej själv...Ska försöka bli roligare



hejdå



Kommentarer
Postat av: Malin T

Det är just därför jag läser din blogg - för att du skriver om dig själv. Jag gillar dig;)

2010-06-02 @ 21:40:10
Postat av: Elin

Jag håller med föregående talare... Å jag tycker visst att du skriver roligt!

2010-06-03 @ 18:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0