030310

Bara 2 dagar kvar, sen är de LOOV! jag har längtat sen jullovet...men nu äntligeen.
Kom nyss hem från skolan...Har rapport vecka, så vi gör inget annat än söker efter saker att skriva,skriver, söker efter saker att skriva, skirver osvosv...Var på biblioteket efter lunch fick med mej typ 10böcker tillbaka till skolan...Hahah jag måste ha sätt ut som en riktig nörd;;; Aja, jag skriver iallafall om "mode genom tiderna" kom inte på nåt roligare...Alla tar typ jordbävningar miljöförstörning och sånt där tråkigt, de ville inte jag!:)

Nu ska jag gå upp och ätaaa...Pusshejjj!

Åh, just de! måste påminna alla om att Grey's Anathomy börjar igen ikväll! :D


Kommentarer
Postat av: annii

ida det var fuck inte du som kom på mode genom tiderna, det var fuck jag!!!!!

2010-03-03 @ 18:54:28
Postat av: emms

Haha, mode nörd e va du e :P

2010-03-03 @ 21:06:56
URL: http://emmaedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0