040310

Hejheejj, kom nyss in från en joggingrunda, måste bara säga att jag hatar vinter... VÄLKOMMEN sommar 2010!

Kör&Dans gruppen har visat upp sin SÅKALLADE show(haha ja bah skojja) idag, den vaaar bra:) speciellt dom som dansade och dom 2 som sjöng! Det är verkligen sorgligt att inte jag kan sjunga...Eller ja, jag har aldrig försökt, menmen...Jag kan ju dansa;; haha tack gud för att jag kan nånting!

Måste packa klart resväskan till borga idag, för imorgon har jag inte tid, och på lördag åker jag! Jag veeet, ni kommer sakna ihjäl er efter mej, nejdå, ingen fara. Det finns både dator OCH telefon i borga, även fast de ligger mitt ute i ingenstans... Jajaa

Nu ska jag duscha. 
Pussheeej  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0