140310

har nyss gästbloggat på michaelas blogg http://nittiofem.bubbleroom.se så då kom jag på- juste jag har ju en blogg jag med som jag kanske måste skriva nåt i! Men ska jag vara ärlig så har jag ingen lust att skriva nåt långt idag...Jag är så himmla trött, jag vaknade vid 9 och sedan dess har jag inte suttit stil alls...Började med att packa upp allt ifrån fjällresan, och sen hann jag inte mycket mer då jag hade fotbollsträning... och efter de så har jag gjort massor med saker, men bara tråkiga saker...

Jaja, jag har iallafall bestämt vad jag ska ha på skolavslutningen! nästan...
Jag har tänkt ända sen typ i höstas att jag ville ha en beige klänning...men de blev för svårt att hitta en som verkligen va fin, så när jag såg den här röda JÄTTEFINA från h&m så har jag nästan bestämt mej!


                  

                            
                   Den som tänker, "åååh jag ska också ha den där på skolavslutningen"
                                       Forget it



xoxo ida

Kommentarer
Postat av: Elin T

Skitsnygg klänning Ida!!

2010-03-15 @ 21:16:37
Postat av: Malin T

Du kommer bli skitsnygg i den!

2010-03-17 @ 21:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0