150310

Hejheej jag sitter hemma och lyssnar på skön musik och har nyss kommit hem från en rätt tråkig fast ganska kul danslektion!
Innan dansen va jag nere på stan och köpte tydligen ett "superduperproffsbalsam"( Aussie LusiousLong ),enligt hon som jobbade på kicks. De lät ju för bra för att vara sant! Vi får se hur de blir... Sökte också efter nya ögonskuggor..Jag har inga färgglada:o jag vet inte riktigt om jag vågar ha någon riktig neon färg..men någon typ lila skulle vara kul att ha! Meeen jag hittade inget idag..

                              Någon som vågar sej på det här i vår/sommar?

           Christian Dior's Couture visning 2010




Nu ska jag springa iväg och duscha!



puss lovers

know you love me
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0