länge leve juicy couture

hejheej, idag har varit en heltvanligdag på skolan, fett trött dessutom, förstår inte varför men de är jag... Efter skolaan hade jag och åsa danslektion, helt perffffa att (halv)träna dirrr  efter skolan ju! testa de!

Så nu när jag kom hem så har jag ätit nåt nyttigt och duschat, så nu myser jag bar omkring i en MYSDRESS, ja ni läste rätt. En rosa Juicy Couture velourdress. (Nu när ingen ser mej så går de ju bra;)) visst, dom räknas knappt som mjukiskläder men för mej så är dom de..............
men iaf, de är ett stort broderat märle på ryggen och på byxorna där de står, Viva la Juicy Couture - Länge leve juicy couture, seriöst de är verkligen så det är! Dom är så FRUKTANSVÄRT sköna så att man nästan skulle kunna bo i dom, dessutom är dom inte allt för fula:D
här kommer en bild, dock fel färg mina är ju rosa ofc..


                                          


hööörs heeej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0