annas dag idag!

nyss kommit hem från bio med skolan, Alice I Underlandet. Alla bah wäwä den sög, men jag tyckte att den var helt okej...Efteråt gick jag på stan med sara,agnes och tobias mednas jag väntade på bussen. och guess what???? dom ska hänga ut nååågra plagg från garden collection på h&m IMORGON, fan jag är ju  i skolan, men dom har ju knappast den klänningen som jag vill ha endå...

igår sprang jag säkert en mil, så nu ska jag gå upp och äta väääldigt mycket (de är jag värd). jag och mamii kollade på Julie&Julia, en halvkonstig ganska bra film som typ handlar om mat (man blir jätte hungrig av att se den),  i söndags och sedan dess har hon inte tänkt på nåt annat än mat tror jag... Så nu har hon hållt på med nåt recept från filmen i 2 hela dagar. så jag hoppas att resultatet blev bra...

de va nånting mer som jag tänkte skriva, meeen jag har glömt...

så häär såg jag ut idag, hur enkelt och skönt som helst.

                            
tröja m paljetter på axlarna från H&M, svart pennkjol också H&M
toppade med en softfläta á la miumiu... Både enkelt & snyggt på alla!

 miu miu spring2010


Kommentarer
Postat av: *du vet vem*

jevligt snygg outfit må jag säga

2010-03-24 @ 22:08:03
Postat av: födelsedagsbarnet

alla bloggare skriver om mig idag<3<3<33<333

2010-03-24 @ 22:09:29
Postat av: Moster E

Du är så fin Ida!! Ja, mor din verkade hamna i matlagar-träsket...synd att hon verkar ha kommit ur det lagom till att vi kommer och hälsar på ;-) Ska bli så kul att se er imorgon! Kram!

2010-03-25 @ 20:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0