don't let our last kiss be our last, give me tonight & I'll show you

Kom nyss hem från en löpartur i vår vädret, de är helt otroligt att de är ljust klockan 5!:D det är ju jätte bra eftersom att jag bor i skogen och det finns inga lampor på gatan här...Så tack..ljuset?

Annars så har dagen varit perfekt, inga tråkiga lektioner alls, syslöjd,musik, liiiite rapportskrivning och idrott helt perfekt!:) Meeen... jag erkänner, jag är inte alls klar med rapporten som ska vara klar på fredag, och de har jag panik för..Så nu måste jag göra klart framsidan till den helvetesrapporten (föresten, jag skriver om modets historia)...

Puss lovers
know u love me


Kommentarer
Postat av: eriikaeriiksson.devote.se

klart jag ska kolla och kommentera(':

kram erika



+grymt fin blogg och header!

2010-03-16 @ 19:59:36
URL: http://eriikaeriiksson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0