här kommer ett jätteroligt inlägg

hellu alla kändisbloggläsare, (asså ni som läser min blogg...) Fattar inte riktigt varför så många läser den, men tack för det!:) Har varit dålig på att uppdatera den här veckan, internet är aas segt i fjällen så jag har inte orkat...FÖRLÅÅÅT


Men jaja nu är jag tillbaka hemma i härnta(<3) jag har serri saknat den här lillaäckelstaden, det krävs mycket för att man ska sakna den, meeen de har jag gjort...Man blir rätt less på att åka slalom 24-7, inte träffa människor, inte ha en skön säng, och att man saknar alla braatthasaker...

Också har jag varit lite depp efter torsdags matchen modo-södertälje. De är ju skandal. Måste bara lägga till att timråtattarna verkligen har gått föööör långt, både i elitserien, och med att hata modo, visst vi modoiter hatar timrå också..

men så här långt går vi ju inte http://blogg.aftonbladet.se/26380   väx upp. ni är bara aaaavis!


Nu vill jag ha vår! när jag kom hem idag så var ju vägen asfaltig(!) helt otroligt, snacka om att man fick vår känslor...Så nu har jag gjort vår-wishlists på typ varenda webbshop som jag känner till!

Välkommen vår!

 
Ge mig fler tips på era favorit shoppar!
(på nätet)



know u love me

xoxo ida





Kommentarer
Postat av: annaho

hahhahhahaah idaaaaaa

2010-03-14 @ 10:34:06
Postat av: coolsanna

haha, klockrent (y)

2010-03-14 @ 14:47:41
URL: http://sannanasholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0